Протоколи



Протокол № 1

Від 30.08.19

Методичної міжшкільної комісії
з дошкільної освіти 

Голова ММК: Клименко  Т.М.
Секретар: Москаленко А.В.
Члени ММК: Лукандій  Д.О., Болтнєва  Ю.В., Дудіна  А.В., Загута  І.В.
Присутні: Клименко Т.М., Москаленко А.В., Лукандій  Д.О., Болтнєва  Ю.В. ,Дудіна  А.В., Загута  І.В., Пляшкова Т.В., Тімофєєва Д.С., Немченко Т.В.

Порядок денний

1. Вступна бесіда  щодо організації  засідань ММК на новий н. р. .
2. Обговорення плану ММК на рік, нотатки та пропозиції членів ради.
3.Організація питання (відомості про теми самоосвіти членів ММК, графік проведення нарад та відкритих заходів).
4. Різне.

Слухали:  

1. Голову ММК Клименко Т.М. щодо зміни  проблемної теми міжшкільної комісії з дошкільної освіти.
2. Обговорювали  дати  та теми заходів на новий н. р.  .
3.  Обговорювали  удосконалення  педагогічної майстерності: постійний обмін досвідом, розвиток  творчої  ініціативи педагогів, виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів в практику роботи та впровадження в роботу кращого педагогічного досвіду.

Постановили:

1.Заслухану  інформацію взяти до відома.
2.Забезпечити в повному  обсязі виконання плану роботи  ММК.
3.Сприяти розвитку в роботі з вихователями-початківцями.

Голова зборів:                                                                                       Клименко Т. М.
Секретар зборів:                                                                                   Москаленко А. В.


Протокол № 2

від 4.12.19
                                                        Методичної міжшкільної комісії
                                                                   з дошкільної освіти
Голова ММК: Клименко  Т.М.
Секретар: Москаленко А.В.
Члени ММК: Лукандій  Д.О., Болтнєва  Ю.В., Дудіна  А.В., Загута  І.В
Присутні: Клименко Т.М., Москаленко А.В., Лукандій  Д.О., Болтнєва  Ю.В. ,Дудіна  А.В., Загута  І.В., Тімофєєва Д.С., Немченко Т.В.
                                                            Порядок денний

1. Відкритий перегляд заняття "Будиночок для Лисички"(використання паличок  Кюізенера).
2.Відкритий перегляд заняття "Стрибунці(з використанням нестандартного фізкультурного обладнання). 
3.Групова консультація  "Палички Кюізенера".
4.Групова консультація "Розвиток потенціалу рухливої  гри  у становленні довільної поведінки дошкільника".
5. Різне.

Слухали:

1.Обговорення занять: пропозиції, зауваження, обмін досвіду.
2.Методист Немченко Т.В. ,підготувала консультацію"палички Кюізенера як засіб для пізнання логіки та математики".
3. Вихователь Клименко Т. М., підготувала консультацію для молодих вихователів на тему:     "Розвиток потенціалу рухливої гри  у становленні довільної поведінки дошкільника ".
4. Під час зустрічі розглянули основні напрямки щодо рухової активності дошкільників

 Постановили:

Заслухану  інформацію взяти до відома.





Протокол № 3
від 10.01.2020
                                                        Методичної міжшкільної комісії
                                                                   з дошкільної освіти
Голова ММК: Клименко  Т.М.
Секретар: Москаленко А.В.
Члени ММК: Лукандій  Д.О., Болтнєва  Ю.В., Дудіна  А.В., Загута  І.В
Присутні: Клименко Т.М., Москаленко А.В., Лукандій  Д.О., Болтнєва  Ю.В. ,Дудіна  А.В., Загута  І.В., Тімофєєва Д.С., Немченко Т.В.
                                                            Порядок  денний

1. Дидактична гра як засіб формування пізнавальних умінь та навичок мовленнєвого спілкування дітей  дошкільного віку.
2. Про специфіку організації предметно-ігрового середовища в контексті розвитку  дітей дошкільного віку.
3.Показ та презентація дидактичних ігор.

Слухали:

1. Про специфіку організації предметно-ігрового середовища в контексті розвитку  дітей дошкільного віку.
2. Про розвиток  вміння  із організації гри (зібратися для гри, обрати ведучого, розподілити ігрові обов’язки між гравцями, контролювати й оцінювати власні дії та дії інших).
3. Як спонукати до придумування варіантів проведення гри, творчого та самостійного вирішення ігрового завдання.
4. Як виховувати прагнення до якісного виконання правил та отримання позитивного результату.
5.Був проведений показ та презентація дидактичних ігор з участю вихователів.

Постановили:

      1. Створювати предметно-ігрового середовище з дотриманням та урахуванням основних вимог до обладнання ігрових куточків ( центрів, зон).
     2.Дотримуватися основних дидактичних принципів та умов під час організації діяльності дітей дошкільного віку в створеному предметно-ігровому середовищі.
  3.Продовжувати створювати і поповнювати в кожній групі картотеку дидактичних ігор спрямованих на розвиток комунікативно мовленнєвої компетентності  малюків.
4. Викликати інтерес до різних видів дидактичних ігор (словесних, музичних, настільно-друкованих, з іграшками і предметами), вчити виділяти їх з-поміж інших ігор, особливу увагу звертати на наявність правил і певних дій, які є обов’язковими для виконання усіма учасниками гри.

Голова зборів:                                                                         Клименко Т.М.

Секретар зборів:                                                                     Москаленко А. В

Протокол № 4

 

Від  07.05.2020

 

Методичної міжшкільної комісії

з дошкільної освіти 

 

Голова ММК: Клименко  Т.М.

Секретар: Москаленко А.В.

Члени ММК: Лукандій  Д.О. ,  Болтнєва  Ю.В. ,  Дудіна  А.В. , Загута  І.Ф. ,

Присутні: Клименко Т.М., Москаленко А.В.,Пляшкова Т.В.,  Немченко Т.В.

Каспірова  М. В. ,  Ревенко Н. О. ,  Дем'янюк  Д.В. .

 

Порядок денний

1.Інтеграція дитини з особливими і освітніми потребами в колективі однолітків.

2.Використання природних матеріалів для розвитку  дрібної моторики дитини.

3.Робота з дітьми з особливими освітніми потребами

4.Розвиток творчості педагогів

5. Підсумки за рік

 

 

Слухали: 

1. Каспірову  М. В. '' Інтенрація дитини з особливими і освітніми потребами в колективі однолітків ''. Обговорення набутого досвіду впродовж року.

2. Загуту І. Ф. '' Використання природних матеріалів для розвитку  дрібної моторики дитини ''. Обговорення набутого досвіду та проведення занять впродовж року

3.Ревенко Н. О. провела тренінг для педагогів '' Робота з дітьми з особливими освітніми потребами ''

4.Методиста Немченко Т.В. яка провела міні-тренінг розвиток творчості педагогів. 

 

Постановили:

1.  Включення дітей з особливими  потребами в освітній процес дошкільного навчального закладу змушує нас, педагогів, змінювати і шукати нові методи і підходи в навчально - виховній роботі, враховуючи  особливості розвитку дітей, їхніх особливих потреб та потенційних можливостей.

2.Завдання з розвитку дрібної  моторики повинні приносити дитині                    радість, не повинні викликати перевтомлення. Вони мають бути веселими, доступними для дітей молодшого шкільного віку.

3. Ставитись  доброзичливо  і  створювати  для  них  ситуації  успіху. Враховувати  індивідуальні  здібності  та  стан  здоров’я,  медичний  прогноз. Створювати  безпечне  середовище, матеріал  викладати  невеликими  частинами  й  коригувати  відповідно  до  сприйняття  дитини. Обов’язково  вводити  фізкультхвилинки.

4. Визначили  риси  творчої особистості та умов, що заважають виявленню творчості; розвиток креативних і комунікативних здібностей учасників заняття; сприяння розвитку творчої уяви, допитливості, сміливості та гнучкості мислення.

5. Також вихователі обговорювали зміст роботи методичного об'єднання,              у  поточному навчальному році та мету завдання. Вихователі визначили ділову та творчу атмосферу під час роботи  ММК  впродовж року як продуктивну, комфортну, організовану  на високому рівні

 

Голова зборів:                                                                                   Клименко Т. М.

Секретар зборів:                                                                           Москаленко А. В.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар