вівторок, 10 грудня 2019 р.

Звіт про роботу


                                                                         Звіт про роботу
                                                     Методичної міжшкільної комісії
                                               з дошкільної освіти за перше півріччя
                                                                       2019-2020н.р.
Тема: Гра як провідна діяльність та форма організації життя дошкільників
Мета:- забезпечувати розвиток вільної самостійної ігрової діяльності дітей;
- формувати стійкий інтерес до пізнання навколишнього світу і себе в ньому;
- залучати дітей до участі в різних видах ігор (творчі – сюжетно-рольові, конструкторсько-будівельні, театралізовані; ігри з правилами – дидактичні, рухливі, інтелектуальні; народні), навчати розрізняти їх за змістом, характерними особливостями;
- сприяти виникненню в грі дружніх, партнерських стосунків та ігрових об’єднань за інтересами; спонукати до обміну думками, оцінювання себе й інших, висловлювання власних суджень стосовно перебігу й підсумків гри;
- формувати навички спільних дій між дітьми, уміння домовлятися про задум, підбирати іграшки й атрибути, розподіляти ролі, узгоджувати дії, разом приймати рішення, діяти при потребі як команда та ін.;
- розвивати пізнавальні психічні процеси ( творчу уяву, сприймання, пам’ять, увагу, мислення), заохочувати до активного мовленнєвого спілкування;
- стимулювати розвиток творчих здібностей, розвивати самостійність, ініціативність, організованість, заохочувати до імпровізації;
- виховувати моральні якості особистості (доброту, чуйність, товариськість, взаємодопомогу, толерантність, чесність, справедливість) та вольові риси характеру (наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність) тощо.
30.08.19
Відбулося перше засідання на таку тематику:
1.Ознайомлення педагогів з інструктивно-методичними рекомендаціями «Про організацію роботу в дошкільних навчальних закладах у 2019/2020 н. р.».
2.Обговорення і затвердження плану роботи ММО на 2019-2020 н.р.
3.Обговорення графіку проведення нарад та відкритих заходів.(всі члени методичного об’єднання)

4.12.19
Відбулося друге засідання на таку тему: “Палички Кюізенера засіб для пізнання логіки і математики” відкрите заняття з логіко математичного розвитку Будиночок для Лисичкипідготувала вихователь Вельченко І. А..
Мета: Вправляти дітей у використанні математичних знань в ігровій ситуації
-продовжувати закріплювати назви основних кольорів;
-розвивати вміння групувати (палички) за кольором;
-виправляти дітей орієнтування в просторі;
учити узгоджувати слова-числівники “один”, багато з імеником у роді та числі
- виконувати вказівку вихователя
- розвивати увагу, логічне мислення.
- виховувати вміння процювати розом в команді.
Під час заняття діти удосконалювали вміння у використані математичних знань в ігровій ситуації:
-продовжувати закріплювати назви основних кольорів;
-розвивати вміння групувати (палички за кольором);
-вправляти дітей орієнтування у просторі;
-розвивати увагу і логічне мислення;
-виховувати вміння працювати разом в команді.
Під час зустрічі були розглянуті та обговорені теоретичні питання щодо цієї теми. Методист Немченко Т. В. ,підготувала консультацію”палички Кюізенера як засіб для пізнання логіки та математики”

Учасники ММК переглянули заняття з фізкультури “Стрибунці” з використанням нестандартного фізкультурного обладнання яке підготувала керівник фізичного гуртка Єрофєєва А.В. .
Мета: вчити перестрибувати з ноги на ногу,орієнтуватись у просторі, закріплювати стрибки на обох ногах,розвивати увагу, гнучкість, силу,швидкість, виховувати інтереси до рухової діяльності
Керівник гуртка Єрофеєєва А.В., розширила знаня педагогів про різні здоров`язбережувальні технології та особливості їх використання в умовах ЗДО, збагачення ефективними методами і прийомами щодо зміцнення фізичного й технічного здоров`я дітей, удосконалення професійної майстерності педагогів.
Вихователь Клименко Т. М., підготувала консультацію для молодих вихователів на тему: “Розвиток потенціалу рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника”
Робота ММK була плідною, учасники дізналися багато цікавого. Викоростання нетрадиційних форм роботи під час зустрічей дали змогу педагогам проявити свою творчість, стати активними учасниками. При обговоренні питань вихователі висловлювали свої думки, ділились власним досвідом роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар